ushbu maqolada amfibiyalar sinfi vakillarini o‘qitish jarayonida vizual materiallar: rasmlar, diagrammalar, video darsliklar orqali o‘quvchilarni mavzuga qiziqtirish yo‘llari tasniflangan. Mazkur sinfni o‘rganishning ahamiyati, hayotimizda mavjud o‘rni kabilar tahlilga tortilgan. Bu o‘qitish tizimini joriy etishda o‘quvchilar motivatsiyasini oshirish orqali dars o‘tish metodlari ilgari surilgan. Maqolada tahlil etilgan muammo yuzasidan vizual materiallar orqali pedagogik yondashuv yechimlari keltirib o‘tilgan. Shuningdek, virtual va to‘ldirilgan reallik o‘quvchilarga an’anaviy ta’lim muhitida amalga oshirilishi murakkab bo‘lgan innovatsion yondashuvni joriy etish imkoniyati, muammo va yechimlar ko‘rsatilgan.
в статье классифицированы способы вовлечения учащихся в изучение предмета с помощью наглядных материалов: картинок, схем и видеоуроков при обучении представителей класса земноводных. Анализируется важность изучения этого предмета и его место в нашей жизни. При внедрении этой системы обучения пропагандировались методы обучения, повышающие мотивацию учащихся. В статье представлены педагогические подходы к проблеме, анализируемые с помощью наглядных материалов. Виртуальная и дополненная реальность также предоставляют студентам возможности, задачи и решения для внедрения инновационных подходов, которые трудно реализовать в традиционной образовательной среде.