ushbu maqolada robototexnika fanini zamonaviy raqamli ta’lim muhitida o‘qitish imkoniyatlari tahlil qilinadi. Jumladan, interaktiv darslar, avtomatlashtirilgan testlar, vizual simulyatorlar va kichik loyihalardan iborat virtual platforma funksiyalarining loyihalanish prinsiplari yoritilgan. Platforma yordamida o‘quvchilarning texnik tafakkuri, ijodkorligi va muammolarni yechish ko‘nikmalarini rivojlantirish maqsad qilingan. Maqolada texnologik vositalar, pedagogik yondashuvlar hamda tajriba asosidagi dastlabki natijalar keltirilgan. Ushbu yondashuv an’anaviy laboratoriya sharoitlarini to‘ldiruvchi samarali vosita sifatida ko‘rilmoqda.
в статье рассматриваются возможности интеграции робототехники в современную цифровую образовательную среду. Основное внимание уделяется проектированию и внедрению виртуальной платформы, включающей интерактивные уроки, автоматизированные тесты, визуальные симуляторы и мини-проекты. Целью является развитие технического мышления, креативности и навыков решения задач у обучающихся с помощью цифровых инструментов. В статье представлены основные функции платформы, используемые технологии, педагогические подходы и предварительные результаты пилотного внедрения. Виртуальная модель рассматривается как эффективное дополнение к традиционному лабораторному обучению.