bugungi kunda ta’lim tizimida boshlang‘ich sinf o‘qituvchisining kasbiy va ijodiy salohiyatini aniqlash hamda rivojlantirish dolzarb masalalardan biri sifatida qaralmoqda. Ayniqsa, ta’lim transformatsiyasi, ya’ni o‘quv jarayonlarini yangicha yondashuv asosida tashkil etish davrida o‘qituvchining ijodkorlik qobiliyati, yangilikka intilishi va zamonaviy metodlardan foydalanish malakasi muhim ahamiyat kasb etadi. Boshlang‘ich ta’lim bosqichi o‘quvchining shaxsiy rivojlanishida muhim poydevor bo‘lib, o‘qituvchining metodik mahorati ta’lim sifatiga bevosita ta’sir ko‘rsatadi. Shu boisdan, o‘qituvchilarning ijodiy salohiyatini aniqlash, baholash va rivojlantirishga qaratilgan ilmiyuslubiy yondashuvlarni ishlab chiqish zarurati ortib bormoqda.
в современных условиях системы образования одной из актуальных задач является выявление и развитие профессионального и творческого потенциала учителя начальных классов. Особенно в эпоху трансформации образования — при организации учебного процесса на основе новых подходов — особое значение приобретают креативные способности педагога, стремление к новшествам и умение использовать современные методики. Начальное образование является важным этапом в личностном развитии учащегося, а методическое мастерство педагога напрямую влияет на качество обучения. Поэтому возникает необходимость в разработке научнометодических подходов к оценке и развитию творческого потенциала учителей.