maqolada “pozitiv fikrlash” tushunchasining mazmuni va mohiyati ochib berilgan bo‘lib, uning asosiy xususiyatlari zamonaviy ta’lim va tarbiya maqsadlari bilan bog‘liq holda tahlil qilingan. Shuningdek, pozitiv fikrlashni rivojlantirishning talaba- yoshlarda o‘qib bilim olishga bo‘lgan ishtiyohining oshishi, mustaqil ta’lim traektoriyasini belgilashi hamda ta’lim olish jarayonida uchraydigan stress va turli xil risklarga bardoshlilikni rivojlantirishdagi ahamiyati ilmiy asoslangan.
в статье раскрывается содержание и сущность понятия «позитивное мышление», анализируются его основные характеристики в контексте современных целей обучения и воспитания. Научно обосновывается значимость развития позитивного мышления для повышения интереса студентов к получению знаний, определения самостоятельной образовательной траектории, а также формирования стрессоустойчивости и толерантности к различным рискам, возникающим в процессе обучения.