сhet el adiblari asarlarida allyuziyalar alohida tizim sifatida shakllangan boʼlib, ularning mohiyat-mazmuni boʼyicha oʼquvchilarga bilim berish hozirgi taʼlimda dolzarblik kasb etib turibdi. Аyonki, ijtimoiy voqelik inson ongida kontsept va analogiyalar sifatida shakllanadi. Fanda bilim tuzilmalarining ikki turi ajratiladi: lingvistik (grammatik, fonetik, leksik, frazeologik, soʼz tuzilishi, semantik, stilistik bilimlar); ekstralingvistik (tildan tashqari, madaniy bilimlar: sanʼat, adabiyot, tarix, din; kommunikativ: soʼzlashuv jarayoni, maʼlum madaniy qatlamda qabul qilingan odob-axloq qoidalari, estetik meʼyorlar haqidagi bilimlar). Yuqorida keltirilgan bilim tuzilmalarining hech biri ikkinchisini inkor qilmaydi, balki ular bevosita hamda bilvosita aloqada boʼlib turadi. Аnglashiladiki, din bilim tuzilmasida asosiy oʼrin tutadi.
в произведениях зарубежных писателей аллюзии образовали отдельную систему, и просвещение учащихся об их сути и содержании становится все более актуальным в современном образовании. Очевидно, что социальная реальность формируется в сознании человека в виде понятий и аналогий. В науке различают два типа структур знаний: лингвистические (грамматические, фонетические, лексические, фразеологические, структуры слова, семантические, стилистические знания); экстралингвистические (культурные знания, выходящие за рамки языка: искусство, литература, история, религия; коммуникативные: знания о речевом процессе, правилах этикета и эстетических нормах, принятых в определенном культурном слое). Ни одна из вышеперечисленных структур знаний не отрицает другую, а, напротив, они напрямую и косвенно взаимосвязаны. Понятно, что религия играет центральную роль в структуре знания.