mazkur maqolada xorijiy tillarni o‘rganuvchi talabalarda individual ta’lim traektoriyasini shakllantirish va joriy etishning nazariy-metodik asoslari tahlil qilingan. Shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv asosida ta’lim jarayonini individuallashtirish, ITTning strukturaviy tarkibi, afzalliklari hamda amaliyotda duch kelinayotgan muammolar yoritilgan. Kredit-modul tizimi doirasida ITTni samarali tashkil etish shartlari, metodologik yondashuvlar va ilg‘or tajribalarga asoslangan tavsiyalar asoslab berilgan.
в данной статье проанализированы теоретико-методологические основы формирования и внедрения индивидуальной образовательной траектории (ИОТ) у студентов, изучающих иностранные языки. Освещены структура ИОТ, её преимущества и проблемы, возникающие в практике, с акцентом на индивидуализацию учебного процесса на основе личностно-ориентированного подхода. Обоснованы условия эффективной реализации ИОТ в рамках кредитно- модульной системы, представлены методологические подходы и рекомендации, основанные на передовом опыте.