Ushbu maqola ijodiy ta’lim jarayonida rangtasvir vositalari orqali talabalar dunyoqarashini rivojlantirish masalalarini nazariy va amaliy jihatdan o‘rganadi. Tadqiqotda rangtasvir vositalarining pedagogik ahamiyati, talabalarning ijodiy fikrlashini shakllantirish usullari va amaliy mashg‘ulotlarda ularni qo‘llash samaradorligi tahlil qilinadi. Maqoladan quyidagilar o‘rin olgan: Rangtasvir vositalari yordamida talabalarning vizual tafakkuri va estetik didini rivojlantirish; Turli rang va shakl tanlash orqali ijodiy qarorlar qabul qilish qobiliyatini oshirish; Talabalarni dars jarayonida ijodiy faoliyatga jalb qilish metodlari va boshqalardan iborat
В данной статье рассматриваются теоретические и практические аспекты развития мировоззрения студентов через средства живописи в процессе творческого обучения. В исследовании анализируется педагогическое значение живописных средств, методы формирования творческого мышления студентов и эффективность их применения на практических занятиях. В статье освещаются следующие вопросы: развитие визуального мышления и эстетического вкуса студентов посредством средств живописи; повышение способности принимать творческие решения через выбор различных цветов и форм; методы вовлечения студентов в творческую деятельность на занятиях и другие.