mazkur maqolada bo‘lajak pedagog shaxsining o‘quv faoliyatiga bo‘lgan ichki motivatsiyasini shakllantirishning psixologik mexanizmlari tahlil qilinadi. Ichki motivatsiya talabaning shaxsiy qiziqishi, kasbiy o‘sishga intilishi va o‘zini o‘zi rivojlantirishga bo‘lgan ehtiyoji orqali shakllanadi. Maqolada ichki motivatsiyani yuzaga keltiruvchi psixologik omillar – o‘zini anglash, shaxsiy maqsad qo‘yish, refleksiya, o‘z-o‘zini baholash, shaxsiy qadriyatlar tizimi hamda ijtimoiy-muhit omillari kabi aspektlar chuqur tahlil qilinadi.
в статье анализируются психологические механизмы формирования внутренней мотивации к учебной деятельности будущих педагогов. Внутренняя мотивация формируется на основе личного интереса студента, стремления к профессиональному росту и потребности в саморазвитии. Рассматриваются такие психологические факторы, как самопознание, постановка личных целей, рефлексия, самооценка, система личных ценностей и влияние социально-психологической среды.