boshlang‘ich ta’lim bosqichi o‘quvchilarning tafakkurini shakllantirish va rivojlantirishning eng muhim davridir. Bu davrda bola o‘zining bilish jarayonlarini, ijodiy qobiliyatlarini va individual psixologik xususiyatlarini namoyon eta boshlaydi. Ayniqsa, evristik tafakkur – o‘quvchilarning mustaqil ravishda yangi yechimlarni topa olish, noodatiy vaziyatlarda yo‘l topa bilish va ijodiy faoliyat ko‘rsatish qobiliyatidir. O‘quvchilarning individual xususiyatlarini hisobga olgan holda evristik tafakkurni rivojlantirish ta’lim samaradorligini oshiradi, ularda mustaqil fikrlash va ijodkorlikni shakllantiradi.
начальная школа является наиболее важным этапом формирования и развития мышления учащихся. В этот период ребёнок начинает проявлять свои познавательные процессы, творческие способности и индивидуальные психологические особенности. Особенно важным является эвристическое мышление – способность учащихся самостоятельно находить новые решения, ориентироваться в нестандартных ситуaциях и проявлять творческую активность. Развитие эвристического мышления с учётом индивидуальных особенностей школьников повышает эффективность обучения, формирует у них самостоятельное мышление и креативность.