внедрение цифровых технологий в инженерное образование требует объективной оценки влияния CAD-систем на формирование профессиональных компетенций. Разные платформы акцентируют внимание на разных аспектах — от соответствия ЕСКД до аналитики и визуализации моделей. В исследовании сравниваются результаты обучения в KOMPAS-3D и SolidWorks при выполнении одинаковых заданий по 3D-моделированию сборочной единицы.
muhandislik ta’limiga raqamli texnologiyalarni joriy etish CAD-tizimlarning kasbiy kompetensiyalar shakllanishiga ta’sirini ob’yektiv baholashni talab etadi. Turli platformalar o‘qitishning turli jihatlariga urg‘u beradi, ya’ni loyiha-konstruktorlik hujjatlari yagona tizimi (ЕСКД) talablariga muvofiqlikdan tortib modelni tahlil qilish va vizuallashtirishgacha. Tadqiqotda yig‘ma birlik topshiriqlarini KOMPAS-3D va SolidWorks tizimlarida 3D modellashtirish natijalari solishtirildi.