zamonaviy ta’lim muhitida mediamutaxassislik kompetensiyasi o‘qituvchining kasbiy tayyorgarligining ajralmas qismiga aylanmoqda. Raqamli mediatsiya, transmedial hikoyachilik, ko‘p platformali kontent yaratish va axborot oqimlarini tanqidiy tahlil qilish qobiliyatlari endi faqat jurnalistika yoki media soha mutaxassislari uchun emas, balki har qanday fan o‘qituvchisi uchun majburiy talab darajasiga ko‘tarildi. Ushbu maqola mediamutaxassislikni bo‘lajak o‘qituvchilarda shakllantirishning innovatsion pedagogik yondashuvlari va texnologiyalarini tahlil qilishga bag‘ishlanadi.
в современной образовательной среде компетенция медиаспециализации стала неотъемлемой частью профессиональной подготовки учителя. Навыки цифровой медиации, трансмедийного сторителлинга, создания контента для разных платформ и критического анализа информационных потоков перешли из разряда требований только к журналистам и медиаспециалистам в обязательные для учителя любого предмета. Данная статья посвящена анализу инновационных педагогических подходов и технологий формирования компетенции медиаспециализации у будущих учителей.