Ushbu maqolada TALIS 2024 xalqaro tadqiqotining o‘qituvchilar va o‘qitish jarayoni bo‘yicha olingan asosiy natijalari tahlil qilinadi. Tadqiqot o‘qituvchilarning kasbiy rivojlanishi, mehnat sharoitlari, ta’lim muhitidagi ishtiroki hamda o‘qitish sifati va samaradorligini baholashga qaratilgan. Maqolada O‘zbekiston ishtirokidagi natijalar xalqaro ko‘rsatkichlar bilan solishtirilib, ta’lim siyosatini takomillashtirishga doir takliflar ilgari suriladi.
В данной статье анализируются основные результаты международного исследования TALIS 2024, посвящённого деятельности учителей и процессу преподавания. Исследование направлено на изучение профессионального развития педагогов, условий их труда, участия в образовательной среде, а также качества и эффективности обучения. В статье результаты Узбекистана сопоставляются с международными показателями, предлагаются рекомендации по совершенствованию образовательной политики.