ushbu maqolada o‘quv klasteri doirasida rus tilini o‘qitishda audiovizual usulni joriy etishda o‘qituvchining roli tahlil qilinadi. Tadqiqotning asosiy maqsadi - dars jarayonida o‘qituvchining pedagogik va metodik faoliyatini samarali tashkil etish orqali o‘quvchilarning tilni o‘zlashtirish darajasini oshirishdir. Maqolada o‘qituvchining darsni rejalashtirish, audio va video vositalardan foydalanish, o‘quvchilarning faol ishtirokini rag‘batlantirishdagi roli o‘rganiladi. Shuningdek, audiovizual usulning pedagogik afzalliklari, metodik va kommunikativ kompetensiyalarning ahamiyati tahlil etiladi. Yakuniy qismda o‘qituvchining samaradorligini oshirish bo‘yicha tavsiyalar berilgan.
в статье рассматривается роль учителя в процессе внедрения аудиовизуального метода при обучении русскому языку в рамках образовательного кластера. Метод основан на активизации слухового и зрительного восприятия, что способствует естественному усвоению языка.