maqolada tibbiyot texnikumlarining “Hamshiralik ishi” yo‘nalishi o‘quvchilari klinik tayyorgarligini baholashda OSCE (Objective Structured Clinical Examination) tizimidan foydalanishning dolzarbligi yoritiladi. An’anaviy baholash usullarining cheklanganligi, amaliy ko‘nikmalarni ob’ektiv baholash mezonlari yetarli emasligi klinik “tahlil–tashxis–muolaja” siklini baholash uchun yangi yondashuvlarni talab qilishi asoslab beriladi.
в статье обосновывается актуальность применения системы OSCE (Objective Structured Clinical Examination) для оценки клинической подготовки студентов медицинских техникумов по направлению «Сестринское дело». Показано, что ограничения традиционных форм контроля, ориентированных преимущественно на теоретические знания, не позволяют в полной мере оценить клинический цикл «анализ–диагноз–лечение» и уровень сформированности практических навыков.