kirish qismida global raqamli o‘zgarishlar sharoitida filologik ta’lim oldida turgan yangi vazifalar yoritiladi. Lingvodidaktika tilni o‘qitishning nazariy poydevori sifatida fonetika, imlo, orfoepiya, leksika va nutq madaniyatini kasbiy muloqot talablari bilan bog‘lash zarurligi asoslanadi. Mavjud darslik va topshiriqlarda ortiqcha grammatikizm va reproduktiv yondashuv ustunligi muammo sifatida ko‘rsatiladi.
во введении показано, что в условиях цифровизации и глобальных коммуникаций филологическое образование требует обновления целей, содержания и методов. Лингводидактика рассматривается как научная основа, позволяющая связать фонетику, орфографию, орфоэпию, лексику и культуру речи с требованиями профессиональной коммуникации. Отмечается доминирование избыточного грамматизма и репродуктивных заданий в действующих учебниках.