ta’limga psixologik tayyorlik bolaning ob'ektiv va sub’ektiv ravishda o‘rganishni boshlashga tayyorligini anglatadi. Bu tayyorlik bir qator kognitiv va hissiy fazilatlarni, jumladan, yaxshi rivojlangan fikrlash qobiliyatlarini va doimiy e’tiborni saqlab qolish qobiliyatini o‘z ichiga oladi. Bundan tashqari, bolalar rol o‘ynash, hikoya qilish, rasm chizish va muammolarni hal qilish kabi turli tadbirlarda faol ishtirok etish orqali o‘zlarining tayyorligini namoyish etadilar. Ushbu tadbirlar nafaqat ijodkorlik va tanqidiy fikrlashni rivojlantiradi, balki ijtimoiy ko‘nikmalar va hissiy intellektni yaxshilaydi, muvaffaqiyatli ta'lim tajribasi uchun mustahkam poydevor yaratadi. Shunday qilib, bu ko‘nikmalarni erta yoshda rivojlantirish bolaning akademik o‘sishi uchun juda muhimdir.
психологическая готовность к образованию означает, что ребенок объективно и субъективно готов к началу обучения. Эта готовность охватывает ряд когнитивных и эмоциональных качеств, включая хорошо развитые навыки мышления и способность поддерживать устойчивое внимание. Кроме того, дети проявляют свою готовность посредством активного участия в различных видах деятельности, таких как ролевые игры, рассказывание историй, рисование и решение проблем. Эти виды деятельности не только способствуют развитию креативности и критического мышления, но и улучшают социальные навыки и эмоциональный интеллект, закладывая прочную основу для успешного образовательного опыта. Таким образом, развитие этих навыков в раннем возрасте имеет решающее значение для академического роста ребенка.