mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining o‘quv-bilish faoliyatini rivojlantirishda integrativ yondashuvning ahamiyati, fanlararo integratsiyadan foydalanish orqali o‘quvchilarning bilim olish jarayonini samarali tashkil etish masalasiga e’tibor qaratadi. Integratsiyalashgan ta’limning mohiyati va uning samaradorligi xorijiy tajribalar misolida ko‘rib chiqilib, uzluksiz ta’lim tizimida pedagogik jarayonlar va ta’lim muhiti faol axborot almashinish jarayonlari bilan boyitilishi masalalari haqida fikr yuritilgan. Shu bilan birga ta’lim jarayonida interaktiv strategiyalar va metodik yondashuvlarni tatbiq etish bo‘yicha ilmiy asoslangan tavsiyalar berilgan.
в данной статье рассматривается значение интегративного подхода в развитии учебно-познавательной деятельности учащихся начальных классов, а также вопросы эффективной организации процесса усвоения знаний через использование межпредметной интеграции. Раскрыта сущность интегрированного обучения и его эффективность на примере зарубежного опыта, проанализированы аспекты обогащения педагогических процессов и образовательной среды в системе непрерывного образования посредством активного обмена информацией. Кроме того, приведены научно обоснованные рекомендации по применению интерактивных стратегий и методических подходов в образовательном процессе.