bugungi globallashuv davrida xorijiy tillarni, xususan, ingliz tilini samarali o‘rgatish masalasi oliy ta’lim tizimida dolzarb ahamiyat kasb etmoqda. An’anaviy yondashuvlardan farqli o‘laroq, evristik ta’lim metodlari – mustaqil fikrlash, muloqotga kirisha olish, muammo yechishga yo‘naltirilgan o‘quv jarayonini tashkil etish orqali talabalarni til o‘rganishga faol jalb etadi. Talabalar o‘z bilimini mustaqil kashf etish, yangi iboralarni kontekstda anglash va ularni amaliyotda qo‘llash orqali chuqurroq o‘zlashtiradilar. Shuning uchun ham, evristik yondashuvlar asosida tashkil etilgan ta’lim jarayoni til o‘rgatishda samarali vosita hisoblanadi.
в условиях глобализации вопрос эффективного обучения иностранным языкам, в частности английскому, приобретает особую актуальность в системе высшего образования. В отличие от традиционного подхода, эвристические методы обучения побуждают студентов к активному участию в учебном процессе за счёт развития навыков самостоятельного мышления, общения и решения проблем. Студенты глубже усваивают материал, самостоятельно открывая новые знания, осваивая выражения в контексте и применяя их на практике. Поэтому эвристический подход является эффективным инструментом в обучении иностранным языкам.