sun'iy intellekt (AI) ta'lim sohasida keng qo'llanilganligi sababli, u o'qitish va o'rganishda turli imkoniyatlarni taqdim etadi. Ta'limda AI asosan bilim berish, tushunishni rag'batlantirish, aqlni oshirish uchun ishlatiladi va o'rganishda yordam sifatida qadrlanadi. Shuningdek, bu o'quvchilarni kuchaytirish va ilhomlantirishda muhim ahamiyatga ega. AIning paydo bo'lishi inklyuziv ta'limga ham ijobiy ta'sir ko'rsatadi. Ushbu texnologiyalar o'qitish va o'rgatishni potentsial ravishda o'zgartirishi mumkinligi sababli, inklyuziv ta'limni yanada qo'llab-quvvatlash uchun ulardan qanday foydalanish mumkinligini tushunish muhimdir. Ushbu tadqiqot AIni o'qitish va o'rganishga kiritishning ba'zi afzalliklari va qiyinchiliklarini tahlil qiladi va uning inklyuziyaga qanday ta'sir qilishini ta'kidladi. Adabiyotlarga asoslanib, AIning ba'zi afzalliklari o'quvchilarning ish faoliyatini yaxshilash, talabalarni rag'batlantirishdir. Inklyuziv ta'lim uchun sun'iy intellektdan foydalanish bilan bog'liq ba'zi muammolarni aniqladi, masalan, texnologik qiyinchiliklar, yomon aloqa, pedagogik muammolar va ma'lumotlar bazasining cheklovlari. Ushbu muammolarni hal qilish uchun ba'zi tavsiyalar taklif etiladi. Ushbu tadqiqot o'qituvchilarga, ota-onalarga, talabalarga AI va inklyuziyadan samarali foydalanish bo'yicha to'g'ri qaror qabul qilishda yordam berishi mumkin.
поскольку искусственный интеллект (ИИ) широко применяется в сфере образования, он предоставляет различные возможности в обучении и преподавании. В образовании ИИ в основном используется для передачи знаний, стимулирования понимания, повышения интеллекта и ценится как помощь в обучении. Также он играет важную роль в расширении возможностей и вдохновении учащихся. Появление ИИ также оказывает положительное влияние на инклюзивное образование. Поскольку эти технологии потенциально могут изменить обучение и преподавание, в ажно понимать, как их можно использовать для дальнейшей поддержки инклюзивного образования. В этом исследовании анализируются некоторые преимущества и проблемы внедрения ИИ в обучение и преподавание и подчеркивается его влияние на инклюзию. Основываясь на литературе, некоторые преимущества ИИ заключаются в улучшении успеваемости учащихся и стимулировании студентов. Определены некоторые проблемы, связанные с использованием искусственного интеллекта для инклюзивного образования, такие как технологические трудности, плохое общение, педагогические проблемы и ограничения базы данных. Для решения этих проблем предлагаются некоторые рекомендации. Это исследование может помочь учителям, родителям, учащимся принимать правильные решения об эффективном использовании ИИ и инклюзии.