maqolada Milliy innovatsion platformalarda ta’limiy resurslarni joylashtirish jarayonining asosiy texnologik va pedagogik tamoyillari tahlil qilingan. Raqamli ta’lim muhiti uchun mo‘ljallangan o‘quv kontentining samaradorligini oshirishda ularni tizimli joylashtirish, interaktivlikni ta’minlash, sifat nazoratini yo‘lga qo‘yish hamda foydalanuvchiga qulay interfeys yaratish muhim omillar sifatida ko‘rib chiqilgan. Tadqiqot doirasida O‘zbekiston ta’lim tizimida innovatsion platformalardan foydalanish amaliyoti o‘rganilib, ushbu jarayonni takomillashtirish bo‘yicha aniq ilmiy-uslubiy tavsiyalar ishlab chiqilgan. Tahlil natijalari pedagoglar, raqamli kontent yaratuvchilar va ta’lim texnologiyalari mutaxassislari uchun nazariy hamda amaliy yo‘riqnoma sifatida xizmat qilishi mumkin.
в статье анализируются особенности, значимость и направления совершенствования процесса размещения образовательных ресурсов на национальных инновационных платформах. Основное внимание уделяется техническим и педагогическим требованиям к эффективному развертыванию и использованию учебных материалов в цифровой образовательной среде. По результатам исследования, при размещении образовательных ресурсов на платформах большое значение имеют их систематизация, уровень интерактивности, контроль качества и удобный интерфейс. Также разработаны рекомендации по развитию культуры использования инновационных платформ в системе образования Узбекистана. Статья полезна педагогам, создателям контента и специалистам, работающим в сфере цифрового образования.