bugungi kunda maktabgacha ta’lim tizimida bolalarning intellektual, ma’naviy va estetik tarbiyasini rivojlantirishda pedagogik faoliyatning sifatini oshirish, uning samaradorligini ta’minlash muhim ahamiyatga ega. Ayniqsa, pedagoglarning o'z kasbiy faoliyatlariga bo‘lgan munosabati va ularning ishga bo‘lgan ishtiyoqi muhim omil hisoblanadi. Pedagogik faoliyatdagi kasbiy kuyish sindromi (burnout) ayniqsa pedagogik ta’lim jarayonining muvaffaqiyatiga jiddiy ta’sir ko‘rsatadi. Bu sindrom pedagoglarning emotsional va ruhiy holatini yomonlashtirib, ularning kasbiy samaradorligini pasaytirishi mumkin. Maktabgacha ta’lim tizimida pedagoglarning ruhiy holati va ishga bo‘lgan motivatsiyasini qo‘llab-quvvatlash muhim vazifalardan biridir. Tayyorlov guruhlarida kitobxonlik ko‘nikmalarini shakllantirish, pedagoglarning o'z ishiga bo‘lgan qiziqish va ishtiyoqini oshirishda katta rol o'ynaydi. O'qituvchilarning o‘z kasbiy kompetensiyalarini yaxshilash va pedagogik faoliyatdagi kasbiy kuyish sindromini oldini olish uchun zamonaviy pedagogik texnologiyalarni qo‘llash zarur.
в настоящее время повышение качества педагогической деятельности и обеспечение ее эффективности в развитии интеллектуального, духовного и эстетического воспитания детей в системе дошкольного образования имеют первостепенное значение. Особенно важными являются отношение педагогов к своей профессиональной деятельности и их страсть к работе. Профессиональный синдром выгорания (burnout) в педагогической деятельности может серьезно повлиять на успех образовательного процесса, ухудшая эмоциональное и психологическое состояние педагогов, что может снизить их профессиональную эффективность. Поддержка психологического состояния и мотивации педагогов в системе дошкольного образования является одной из важных задач. В подготовительных группах формирование навыков чтения играет важную роль в повышении интереса и энтузиазма педагогов к своей работе. Для предотвращения профессионального выгорания в педагогической деятельности и улучшения профессиональных компетенций педагогов необходимо использование современных педагогических технологий