bugungi kunda ta’lim tizimida pedagoglarning nafaqat bilim va ko‘nikmalarini, balki ularning qadriyatlarga asoslangan shaxsiy va kasbiy munosabatini shakllantirish dolzarb ahamiyat kasb etmoqda. Pedagogik faoliyatda axloqiy, ma’naviy, ijtimoiy va kasbiy qadriyatlarga tayanilgan munosabat tajribasining mavjudligi o‘quvchilarga ta’lim va tarbiya berishning sifatiga bevosita ta’sir ko‘rsatadi. Shu sababli, qadriyatli yondashuv asosida tashkil etilgan pedagogik jarayon pedagoglarni ongli, mas’uliyatli va ma’naviy yetuk shaxs sifatida shakllantirishga xizmat qiladi.
в современном образовательном пространстве особую актуальность приобретает не только формирование знаний и умений у педагогов, но и развитие их личностного и профессионального отношения, основанного на ценностях. Наличие опыта ценностного отношения, основанного на моральных, духовных, социальных и профессиональных ценностях, оказывает прямое влияние на качество обучения и воспитания учащихся. Поэтому педагогический процесс, организованный на основе ценностного подхода, способствует формированию сознательных, ответственных и духовно зрелых личностей.