ushbu tadqiqotimiz ta’limning zamonaviy metodlariga asoslangan holda pedagogika fanlari tizimidagi “kolloborativ ta’lim” tushunchasiga ta’rif berish bilan bir qatorda hamkorlikni pedagogik o‘zaro ta’sir shakli sifatida o‘rganishga bag‘ishlangan yangi g’oyalar va takliflar ilgari surilgan. Tadqiqotning dolzarbligi shundaki, xalqaro olimlarning hamda pedagogik tadqiqotchilar tomonidan "ta'limda kolloborativ yondashuvlar" asosida erishgan tadqiqotlar natijalari asosida tahlil qilingan tushunchasiga murojaat qilishning ko'payishi bilan bog'liq bo'lsa, ikkinchi tomondan, ushbu hodisani aniqlashda olimlarning yuqori darajada nomuvofiqligi bilan bog'liq. ta'lim fanlari tizimi. Maqolada elektron, hamkorlik, kolloborativ, aralash, teskari ta'lim tushunchalarining qiyosiy tahlili asosida tasdiqlab berilgan va ularni ta'lim innovatsiyalari sifatida tasniflashning pedagogik metodlarga bog’liqligi asosiy sifat qilib ko’rsatilgan.Ta’limda ko’p vektorli yondashuvlar asosida o’quvchi-yoshlarning kolloborativ ko’nikmalarini rivojlantirish mexanizmlarini raqamli tarmoqlarda ochiq masofaviy ta’limga alohida e’tibor qaratilmoqda, sababi, hozirgi kunda texnologiya asrida yashar ekanmiz, texnologiyalarning imkoniyatlaridan to’g’ri foydalanish maqsadga muvofiqdir. Pedagogik metodlar orqali o’quvchi-yoshlarning kolloborativ ko’nikmalarini oshirishda slaydlar yoki videoqo’llanmalardan foydalangan holda tushuntirib berish yanada yaxshi natijalarga erishishimizga yordam beradi.
данное исследование, основанное на современных методах обучения, наряду с определением понятия «совместное обучение» в системе педагогических наук, а также новыми идеями и предложениями, посвященными изучению сотрудничества как формы педагогического взаимодействия. выдвигать. . Актуальность исследования обусловлена увеличением использования международными учеными и исследователями-педагогами понятия «совместные подходы в образовании», анализируемого на основе результатов исследований, с другой стороны, высокой противоречивостью ученых в определяя это явление. система педагогических наук. В статье на основе сравнительного анализа понятий электронного, кооперативного, совместного, смешанного, обратного образования подтверждается, что основным качеством их отнесения к образовательным инновациям является зависимость от педагогических методов обучения, основанных на специальных многовекторных подходах. уделено внимание механизмам развития навыков сотрудничества студентов и молодежи в условиях открытого дистанционного образования в цифровых сетях, поскольку сейчас мы живем в век технологий, уместно правильно использовать возможности технологий. Объяснение с использованием слайдов или видеопособий поможет нам добиться лучших результатов в совершенствовании навыков совместной работы учащихся с помощью педагогических методов.