maqolada «tabiiy-ilmiy savodxonlik» tushunchasining mazmuni va mohiyati ochib berilgan bo‘lib, u ko‘p qirrali jarayon sifatida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida tabiiy- ilmiy savodxonlikni rivojlantirishning ahamiyati ilmiy-nazariy jihatdan ochib berilgan. Umumiy o‘rta ta’lim maktab o‘quvchilarining tabiiy-ilmiy savodxonligini oshirishda SCIENCE, ya’ni tabiiy fanlarning tutgan o‘rni ilmiy asoslangan holda bu fanni samarali o‘qitishda boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini kasbiy tayyorlashga doir taklif va tavsiyalar ishlab chiqilgan.
в статье раскрываются содержание и сущностные характеристики понятия «естественно-научная грамотность», рассматриваемого как многогранный процесс. Научно и теоретически обоснована важность развития естественно- научной грамотности у учащихся начальной школы. Определена роль предмета Science (естественные науки) в повышении уровня естественно-научной грамотности школьников, разработаны предложения и рекомендации по профессиональной подготовке будущих учителей начальных классов к эффективному преподаванию данного курса.