ushbu maqolada tarixiy tafakkur asosida talabalar o‘rtasida etnopedagogik madaniyatni rivojlantirish metodikasi ko‘rib chiqiladi. Etnopedagogik madaniyat, milliy qadriyatlar, an’analar va ma’naviyat asosida tarbiya jarayonini shakllantirishga qaratilgan muhim pedagogik yondashuvni anglatadi. Tarixiy tafakkur, talabalar ongida o‘z xalqining tarixini, madaniyatini va an’analarini shakllantirishda muhim rol o‘ynaydi. Maqolada tarixiy tafakkurning etnopedagogik madaniyatga ta’siri, uning asosiy tarkibiy qismlari va zamonaviy pedagogik metodlar orqali bu madaniyatni qanday rivojlantirish mumkinligi tahlil qilinadi. O‘z navbatida, o‘qituvchining pedagogik faoliyati, tarixiy tafakkur orqali talabalar ongida milliy qadriyatlar va ma’naviyatni shakllantirishdagi ahamiyati yoritiladi. Ushbu ilmiy ish pedagoglar, talabalar va metodistlar uchun etnopedagogik madaniyatni rivojlantirish bo‘yicha foydali manba bo‘lib xizmat qilishi mumkin.
в данной статье рассматривается методика развития этнопедагогической культуры среди студентов на основе исторического мышления. Этнопедагогическая культура подразумевает важный педагогический подход, направленный на формирование процесса воспитания на основе национальных ценностей, традиций и духовности. Историческое мышление играет ключевую роль в формировании у студентов сознания их исторического, культурного наследия и традиций. В статье анализируется влияние исторического мышления на этнопедагогическую культуру, его основные компоненты и способы развития этой культуры с использованием современных педагогических методов. Также рассматриваются важность педагогической деятельности преподавателя и роль исторического мышления в формировании у студентов национальных ценностей и духовности. Данное научное исследование может служить полезным источником для педагогов, студентов и методистов, работающих в области развития этнопедагогической культуры.