ushbu maqolada zamonaviy ta’lim tizimida art pedagogika usullarini qo‘llash orqali o‘quvchilarning emotsional intellektini shakllantirish metodikasini tahlil qiladi. Kirish qismida emotsional intellekt tushunchasi va uning yosh avlod tarbiyasidagi o‘rni ko‘rib chiqiladi. Keyingi bo‘limlarda tasviriy san’at, musiqa, teatr va raqs san’ati vositalaridan foydalangan holda hissiy dunyoni boyitish, ijodkorlik va empatiya ko‘nikmalarini rivojlantirish usullari bayon etiladi. Har bir metodik vosita uchun amaliy mashg‘ulot misollari, kutilayotgan natijalar va pedagogik-estetik afzalliklar batafsil yoritilgan.
в данной статье данная статья анализирует методику формирования эмоционального интеллекта учащихся посредством применения арт-педагогических методов ассматриваются понятие эмоционального интеллекта и его роль в воспитании молодого поколения. В последующих разделах описаны способы обогащения эмоционального мира, развития креативности и эмпатии через изобразительное искусство, музыку, театр и танец. Для каждого метода приведены практические примеры занятий, ожидаемые результаты и педагогико-эстетические преимущества.