kirish qismida boshlang‘ich sinf matematika ta’limi o‘quvchilarda tahlil, solishtirish, umumlashtirish va muammoli vaziyatlarda qaror qabul qilish kabi kompetensiyalarni shakllantirishdagi o‘rni asoslanadi. Bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy tayyorgarligi faqat nazariy bilim bilan cheklanmasdan, darsni kompetensiyaviy yondashuv asosida tashkil etish, o‘quvchilar faoliyatini boshqarish va ularning yosh xususiyatlariga mos metodlarni tanlash zarurligi ko‘rsatiladi.
во введении обосновывается ведущая роль математики в формировании у младших школьников аналитического, сравнительного и логического мышления, а также навыков принятия решений. Подчеркивается, что подготовка будущего учителя должна выходить за рамки теоретических знаний и включать умение проектировать урок на компетентностной основе, управлять учебной деятельностью и учитывать возрастные особенности учащихся.