maqolada bo‘lajak jismoniy tarbiya o‘qituvchilarini kasbiy tayyorlash jarayonida o‘quv jarayonini loyihalashning nazariy-metodik asoslari tahlil qilinadi. Kompetensiyaviy yondashuv, integrativ ta’lim, natijaga yo‘naltirilgan rejalashtirish va reflektiv baholash mexanizmlari asosida samarali o‘quv dizayni modeli taklif etiladi. Tadqiqot natijalari jismoniy tarbiya yo‘nalishida pedagog kadrlar tayyorlash sifatini oshirishga xizmat qiladi.
в статье анализируются теоретико-методические основы проектирования образовательного процесса в процессе профессиональной подготовки будущих учителей физического воспитания. Предложена эффективная модель проектирования обучения, основанная на компетентностном подходе, интегративном образовании, результативно-ориентированном планировании и механизмах рефлексивной оценки. Результаты исследования служат повышению качества подготовки педагогических кадров по направлению физического воспитания.