Yangi O‘zbekiston taraqqiyot strategiyasida ta’lim va tarbiya masalalari davlat siyosatining ustuvor yo‘nalishlaridan biri sifatida belgilangan bo‘lib, ayniqsa boshlang‘ich ta’lim bosqichida shaxs kamolotining poydevori yaratilishi alohida ahamiyat kasb etadi. “Tarbiya” fanining joriy etilishi barkamol, mustaqil fikrlovchi, ma’naviy-axloqiy yetuk va ijtimoiy mas’uliyatli avlodni shakllantirishga qaratilgan tizimli yondashuvning muhim tarkibiy qismi hisoblanadi. Uchinchi Renessans g‘oyasi doirasida mazkur fan orqali yosh avlod ongiga milliy va umuminsoniy qadriyatlarni chuqur singdirish, o‘quvchini ta’lim jarayonining faol subyekti sifatida shakllantirish dolzarb vazifaga aylanmoqda. Shu nuqtayi nazardan, boshlang‘ich sinflarda “Tarbiya” fanini o‘qitishda o‘quvchiga yo‘naltirilgan ta’lim metodlari hamda ilg‘or xorijiy tajribalarni ilmiy asosda tatbiq etish zarurati yuzaga kelmoqda.
в стратегии развития Нового Узбекистана вопросы образования и воспитания определены как одно из приоритетных направлений государственной политики, при этом особое значение придается закладке фундамента развития личности на уровне начального образования. Введение учебного предмета «Воспитание» является важной составляющей системного подхода, направленного на формирование гармонично развитого, самостоятельно мыслящего, нравственно зрелого и социально ответственного поколения. В рамках идеи Третьего Ренессанса актуальной задачей становится глубокое внедрение национальных и общечеловеческих ценностей в сознание подрастающего поколения и формирование учащегося как активного субъекта образовательного процесса. В этой связи возникает необходимость научно обоснованного внедрения ориентированных на обучающегося методов обучения и передового зарубежного опыта в преподавание предмета «Воспитание» в начальных классах.