XXI asr kompetensiyalarining markazida turadigan 4C ko‘nikmalari ingliz tilini o‘rgatish va o‘rganish jarayonida alohida ahamiyat kasb etadi. ELLs uchun bu ko‘nikmalar nafaqat til kompetensiyasini, balki ko‘p madaniyatli muhitda samarali muloqot va hamkorlikni ham ta’minlaydi. Konstruktivistik va sotsiokultural yondashuvlar asosida qurilgan darslar tahlil, muhokama, ijodiy muammo yechimi va jamoaviy faoliyatga tayangan holda 4C ni shakllantirishni ko‘zlaydi. Shu bilan birga, bu ko‘nikmalarni adolatli va valid baholash ta’lim tizimida eng murakkab vazifalardan biri bo‘lib qolmoqda.
в условиях модернизации образования и ориентации на компетентностный подход модель 4C рассматривается как фундамент развития личности в XXI веке. Для изучающих английский язык эти навыки имеют двойное значение, поскольку связаны и с языковым развитием, и с успешной коммуникацией в межкультурной среде. Конструктивистские и социокультурные теории подчеркивают необходимость организации обучения как активного и социально опосредованного процесса, в котором учащиеся анализируют, обсуждают и творчески решают задачи. На этом фоне задача объективной и валидной оценки навыков 4C становится критически важной, но методически сложной.