ushbu maqola o‘qituvchining kasbiy kompetentligi va xulq-atvor ko‘nikmalarining mazmunini tahlil qiladi. Zamonaviy taʼlim tizimida o‘qituvchiga qo‘yiladigan talablarning ortib borayotgani, uning nafaqat bilim beruvchi, balki tarbiyachi, yo‘naltiruvchi va ilhomlantiruvchi sifatida ham faoliyat yuritishi zarurligi ta’kidlanadi. Maqolada kasbiy kompetentlikning tarkibiy qismlari – pedagogik, metodik, axborot-kommunikatsiya, psixologikpedagogik diagnostika va ijtimoiy kompetentliklar batafsil yoritiladi.
в данной статье анализируется содержание профессиональной компетентности и поведенческих навыков педагога. Подчеркивается возрастание требований, предъявляемых к учителю в современной системе образования, необходимость его функционирования не только как познавателя, но и как воспитателя, направителя и вдохновителя. В статье подробно рассматриваются компоненты профессиональной компетентности – педагогическая, методокическая, информационно-коммуникационная, психолого-педогогическая диагностика и социальная компетентность.