baholash har qanday ta’lim tizimining ajralmas qismi bo’lib, o’qitish va o’qish jarayonlarining samaradorligi haqida qimmatli tushunchalarni beradi. Ushbu maqolada formativ baholashda loyiha ishidan foydalanish imkoniyatlari va uni takomillashtirish yo’llari yoritiladi. Summativ va formativ baholash tizimlarining o’ziga xos xususiyatlari va qo’llanishini tushuntirib o’qituvchilar va siyosatchilar ta’lim natijalarini yaxshilash uchun ongli qarorlar qabul qilishlari mumkin.
Оценка является неотъемлемой частью любой образовательной системы и даёт ценную информацию об эффективности процессов преподавания и обучения. В данной статье рассматриваются возможности использования проектной работы в формирующей оценке и пути её совершенствования. Объясняя особенности и применение систем итоговой и формирующей оценки, учителя и политики могут принимать обоснованные решения для улучшения образовательных результатов.