mazkur maqolada “Texnologiya” fanini o‘qitish orqali o‘quvchilarda ixtirochilik ko‘nikmalarini shakllantirishning samarali metodik yondashuvlari yoritilgan. Ixtirochilik faoliyati va kreativ fikrlash o‘rtasidagi uzviy bog‘liqlik asosida, ta’lim jarayonida TRIZ texnologiyasi, loyiha asosida o‘qitish, muammoli vaziyatlardan foydalanish hamda interaktiv topshiriqlarning o‘rni nazariy va amaliy jihatdan asoslab beriladi. Maqolada shuningdek, o‘quvchilarning mustaqil fikrlashi, innovatsion yondashuvi va yangi texnologik yechimlar yaratishga bo‘lgan qobiliyatini shakllantirishda “Texnologiya” fanining imkoniyatlari tahlil qilinadi.
в данной статье освещаются эффективные методические подходы к формированию изобретательских навыков у учащихся через преподавание предмета «Технология». На основе взаимосвязи между изобретательской деятельностью и креативным мышлением теоретически и практически обоснована роль технологий ТРИЗ, проектного обучения, проблемных ситуаций и интерактивных заданий в образовательном процессе. В статье также анализируются возможности предмета «Технология» в формировании у учащихся самостоятельного мышления, инновационного подхода и способности к созданию новых технологических решений.