mazkur maqolada kichik maktab yoshidagi o‘quvchilarning badiiy adabiyotga bo‘lgan qiziqishini uyg‘otish, ularni mutolaa madaniyatiga jalb etishning innovatsion, emotsional va reflektiv jihatlari tahlil qilinadi. Shuningdek, zamonaviy o‘quvchilarning e’tibor markazini saqlab qolish, raqamli odatlarning mutolaa jarayoniga ta’siri, hamda badiiy asarlar bilan ishlashda multimodal (ko‘rish, eshitish, his qilish) metodlarning roli o‘rganiladi. An’anaviy yondashuvlardan farqli ravishda, maqolada o‘quvchining ichki dunyosi, shaxsiy tajribasi va fantaziya olamini faol faollikka jalb etuvchi usullar ilgari suriladi.
в данной статье анализируются инновационные, эмоциональные и рефлексивные аспекты пробуждения интереса к художественной литературе у младших школьников и приобщения их к культуре чтения. Также рассматриваются методы удержания внимания современных учащихся, влияние цифровых привычек на процесс чтения, а также роль мультимодальных (зрительных, слуховых, чувственных) методов в работе с художественными произведениями. В отличие от традиционных подходов, в статье предлагаются методы, активно вовлекающие внутренний мир ученика, его личный опыт и воображение.