mazkur maqolada kitobxonlikning boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining tafakkurini shakllantirishdagi o‘rni va ahamiyati tahlil etilgan. Unda kitob o‘qish orqali bolaning og‘zaki va yozma nutqi, mustaqil fikrlash ko‘nikmalari, tasavvuri va ijodiy tafakkuri rivojlanishi yoritiladi. Muallif tomonidan yoshga mos adabiyot tanlash, o‘qituvchi va ota- onalarning bu jarayondagi roli, shuningdek, samarali metodlar – ifodali o‘qish, suhbat, rolli o‘yinlar orqali kitobga mehr uyg‘otish yo‘llari ko‘rsatib o‘tilgan. Maqola boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilari, pedagogika yo‘nalishi talabalari va ota-onalar uchun foydali bo‘lishi mumkin.
в условиях глобализации одной из важнейших задач системы образования является развитие у учащихся навыков самостоятельного мышления и умения логически рассуждать. Особенно значим этот процесс на начальной ступени обучения, когда формируются основные привычки и учебные навыки, оказывающие влияние на дальнейшее образование. Чтение — одно из главных средств активизации мыслительной деятельности ребёнка, развития словарного запаса и творческого подхода. Посредством чтения дети не только получают знания, но и учатся анализировать, осмысливать и оценивать происходящее. Поэтому формирование культуры чтения у детей с раннего возраста приобретает особую актуальность.