maktabgacha yoshdagi bolalarda matematik tushunchalarni shakllantirish ularning keyingi o‘quv jarayoniga muhim asos bo‘lib xizmat qiladi. Ushbu jarayonda o‘yin va amaliy yondashuvlardan foydalanish bolalarning mantiqiy fikrlash, tasniflash, o‘lchash va fazoviy tasavvurlarini rivojlantirishda samarali usul sifatida ko‘rsatilgan. Quyida turli tadqiqotlar va tajribalar misolida ushbu usullarning ahamiyati va natijalari ko‘rib chiqiladi.
формирование математических представлений у детей дошкольного возраста служит важной основой для их последующего процесса обучения. Использование игровых и практических подходов в этом процессе оказалось эффективным методом развития логического мышления, классификации, измерения и пространственного воображения у детей. Ниже обсуждаются важность и результаты этих методов с использованием в качестве примеров различных исследований и экспериментов.