bu tadqiqot, talabalarning shaxsiy salohiyati va ularning psixologik- pedagogik kategoriyalari sifatida qanday o'zgarishi va o'zgarishsizliklarni o'rganishga bag'ishlangan. Talabalarning shaxsiy salohiyati, ularning ta’lim jarayonida muvaffaqiyatga erishishida muhim o'rin o'ynaydi. Bu tadqiqotda, talabalarning o'quv jarayonida salohiyatining qanday o'zgarishi, o'quv usullari va ta’lim tizimlari bilan bog'liq o'rganiladi. Psixologik-pedagogik kategoriyalar, talabalarning o'zlashtirish, o'rganish, tahlil qilish va boshqalar bilan muloqotda qanday o'zgarishlarga olib kelishi haqida tushuntirib berish maqsadida o'rganiladi. Bu tadqiqot, talabalarning shaxsiy o'zgarishlari va ularning o'zlarini o'rganish va o'zlashtirish jarayonlarida qanday psixologik-pedagogik kategoriyalarga ega bo'lishlarini tahlil qiladi.
данное исследование посвящено изучению личностного потенциала студентов и того, как они изменяются и остаются неизменными как психолого-педагогические категории. Личностный потенциал студентов играет важную роль в их успешности в образовательном процессе. В этом исследовании изучается то, как изменяются способности студентов в процессе обучения в зависимости от методов обучения и образовательных систем. Психолого- педагогические категории изучаются с целью объяснить, как они приводят к изменениям в обучении, обучении, анализе и общении учащихся с другими людьми. В данном исследовании анализируются личностные изменения студентов и какие психолого-педагогические категории у них возникают в процессе обучения и совершенствования себя.