mazkur maqolada “Tyutorlik faoliyati asoslari” fanini o‘qitishda mikroo‘qitishga asoslangan ta’lim kontentlaridan foydalanishning samaradorligi tahlil qilinadi. Mikrooqitish texnologiyasi talabalarda mustaqil fikrlash, muammoni hal qilish va interaktiv muloqot ko‘nikmalarini rivojlantirishda muhim o‘rin tutadi. Tadqiqotda mazkur yondashuvning nazariy asoslari yoritilib, amaliy jihatdan qo‘llanilishi tajriba asosida ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, mikroo‘qitishga asoslangan ta’lim kontentlari yordamida tyutorlik faoliyatining sifat ko‘rsatkichlari, o‘qitish samaradorligi va talaba motivatsiyasiga ijobiy ta’siri ilmiy asosda isbotlab beriladi. Olingan natijalar kelajakda ushbu fanni o‘qitishda innovatsion yondashuvlarni keng joriy etish uchun asos bo‘lib xizmat qiladi.
в данной статье анализируется эффективность использования образовательных контентов на основе микрообучения при преподавании дисциплины «Основы тьюторской деятельности». Технология микрообучения играет важную роль в развитии у студентов навыков самостоятельного мышления, решения проблем и интерактивного общения. В исследовании раскрываются теоретические основы данного подхода и рассматривается его практическое применение на основе эксперимента. Также научно обосновано положительное влияние образовательных контентов на основе микрообучения на качественные показатели тьюторской деятельности, эффективность обучения и мотивацию студентов. Полученные результаты могут служить основой для широкого внедрения инновационных подходов при преподавании данной дисциплины в будущем.