maqolada yosh xokkeychilarni (9-10 yosh) tayyorlash tizimiga 3D va VR texnologiyalarini joriy etishning nazariy va amaliy jihatlari ochib berilgan. 3D MA yordamida laboratoriya tahlilini, VR modullari (NHL Sense Arena, Hockey VR, Pick-up League Hockey) va an’anaviy muz tayyorgarligini birlashtirgan eksperimental metodikani ishlab chiqish va sinovdan o‘tkazish bosqichlari tavsiflangan. Tajriba ("Snejniy Bars" XK, n=15) va nazorat ("Binokor-2" XK, n=15) guruhlarining qiyosiy tahlili natijalari keltirilgan. 3D, 2D va VR test ma’lumotlari asosida yondashuvning samaradorligi asoslangan.
в статье раскрыты теоретико-практические аспекты внедрения 3D- и VR-технологий в структуру подготовки юных хоккеистов (9–10 лет). Описаны этапы разработки и апробации экспериментальной методики, сочетающей лабораторный анализ с применением 3D MA, тренировки с VR-модулями (NHL Sense Arena, Hockey VR, Pick-up League Hockey) и традиционную ледовую подготовку. Представлены результаты сравнительного анализа экспериментальной (ХК «Снежный Барс», n = 15) и контрольной (ХК «Бинокор-2», n = 15) групп. Обоснована эффективность подхода на основе данных 3D, 2D и VR тестов.