kirish qismida falsafa fanining mazmuni, tarixiy shakllanishi va “donolikni sevish” sifatidagi ma’naviy mohiyati sharhlanadi. Ibn Sino, A. Kamyu va boshqa faylasuflar qarashlari asosida falsafaning mavjudot, inson hayoti va haqiqiylikni anglashdagi markaziy o‘rni ko‘rsatib beriladi. Zamonaviy sharoitda yosh avlodni yuksak intellektual madaniyat egasi sifatida tarbiyalashda falsafaning tarbiyaviy va dunyoqarashga oid funksiyalari alohida ta’kidlanadi.
во введении анализируется сущность философии как любви к мудрости и области знания о человеке и мире. На основе идей Ибн Сины, А. Камю и других мыслителей показывается роль философии в осмыслении бытия, смысла жизни и принципов реальности. Отмечается, что в современных условиях воспитание молодёжи как носителей высокой интеллектуальной культуры невозможно без философского знания и ценностного ориентирования.