texnologik ta’lim yo‘nalishining mutaxassislikka oid majburiy fanlarini o‘qitishda fanlararo integratsiyadan foydalanish ushbu fanlarni o‘qitish tizimini takomillashtirishga asos bo‘ladi. Ta’lim jarayonida o‘qituvchi va talabalar turli xil ilmiy bilish metodlari: indukstiya, dedukstiya, analiz, sintez, umumlashtirish, aniqlashtirish, taqqoslash shaklida o‘z bilim, ko‘nikma va qobiliyatlarini ifodalaydilar. Ta’lim jarayonida foydalanilayotgan o‘qitish metodikasi va shakllari turlichaligi bilan ajralib turadi. Fanlararo integratsiyadan foydalanib dars jarayonida ijobiy natijalarga erishish mumkinligi amaliyotda o‘z isbotini topgani haqida ma’lumot berilgan.
использование межпредметной интеграции в преподавании профильных предметов технологического направления образования является основой совершенствования системы преподавания этих предметов. В учебном процессе преподаватели и студенты реализуют свои знания, умения и навыки в форме различных научных методов познания: индукции, дедукции, анализа, синтеза, обобщения, уточнения, сравнения. Методы и формы обучения, используемые в учебном процессе, отличаются разнообразием. Сообщается, что возможность достижения положительных результатов в учебном процессе с использованием межпредметной интеграции доказана на практике.