ushbu maqolada Oʻzbekistonning boshlangʻich sinflarida yosh o‘quvchilar uchun topshiriqqa asoslangan til oʻqitish (TBLT) metodidan foydalanishning ahamiyati muhokama qilinadi. Ushbu metodning mazmunli, qiziqarli va dolzarb topshiriqlar orqali til o‘rganishni samarali yaxshilashga qodirligi ta’kidlanadi. Maqolada TBLTning afzalliklari va qiyinchiliklari yoritilib, uning o‘quvchilarda kommunikativ hamda ijtimoiy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirishga yordam berishi ko‘rsatiladi. Shuningdek, o‘qituvchilarning yetarli tayyorgarlikka ega emasligi, dars vaqti cheklovlari va ayniqsa qishloq hududlarida resurslarning yetishmasligi kabi muammolar ham tahlil qilinadi. O‘zbekistonning tarixiy maskanlari haqida loyihalar kabi madaniy jihatdan moslashtirilgan topshiriqlar misolida TBLTni mahalliy dars jarayoniga samarali tatbiq etish yo‘llari ko‘rsatiladi. Maqola TBLT metodining O‘zbekistonda ingliz tili o‘qitishni jonlantirish va o‘quvchini markazga qo‘ygan, qiziqarli hamda real hayotga bog‘langan ta’lim muhitini yaratishdagi katta imkoniyatlarga ega ekanini ta’kidlaydi.
в данной статье рассматривается актуальность применения метода обучения иностранному языку, основанного на выполнении заданий (TBLT), в начальных классах Узбекистана. Подчеркивается, что TBLT активизирует процесс изучения языка за счёт содержательных, интересных и коммуникативно ориентированных заданий. Анализируются преимущества и трудности его использования, а также особенности внедрения метода в образовательную среду Узбекистана.