disgrafiya boshlang‘ich sinf o‘quvchilari orasida keng uchraydigan yozma nutq buzilishi bo‘lib, o‘qish–yozish jarayonini sezilarli murakkablashtiradi. U fonematik eshitish, grafomotor ko‘nikmalar, leksik-grammatik tizim va kognitiv jarayonlarning yetarli rivojlanmaganligi bilan bog‘liq. Shu bois yozish kompetensiyasini tizimli shakllantirish logopedik va pedagogik amaliyotning dolzarb vazifasiga aylanmoqda.
дисграфия представляет собой специфическое нарушение письменной речи, которое существенно затрудняет освоение письма и чтения у младших школьников. Нарушения фонематического восприятия, графомоторных навыков, лексико-грамматического строя и когнитивных процессов лежат в основе данного дефекта. Это обусловливает необходимость комплексного подхода к формированию письменной компетенции в логопедической и педагогической практике.