raqamli ta’lim muhiti sharoitida elektron axborot ta’lim resurslari o‘qitish jarayonini individuallashtirish, interaktivlikni ta’minlash va o‘quvchilarning bilish faolligini oshirishning muhim vositasiga aylanmoqda. An’anaviy matnli materiallarni multimedia elementlari (audio, video, animatsiya, grafika) bilan integratsiya qilish o‘zlashtirish sifatini sezilarli yaxshilaydi. Biroq ko‘plab resurslar tasodifiy yaratilgani, didaktik va texnologik jihatdan tizimli loyihalanmagani sababli ularning samaradorligi cheklangan. Shu bois elektron axborot ta’lim resursini algoritm va blok sxema asosida ilmiy loyihalash zarurati vujudga kelmoqda.
в условиях цифровизации образования электронные информационно-образовательные ресурсы становятся ключевым средством индивидуализации обучения, обеспечения интерактивности и повышения познавательной активности обучающихся. Интеграция текста, аудио, видео, анимации и графики позволяет существенно улучшить качество усвоения материала. Однако многие ресурсы создаются стихийно, без опоры на дидактические и технологические требования, что снижает их эффективность. Это актуализирует необходимость научно обоснованного проектирования электронных ресурсов на основе четкого алгоритма и блок-схемы.