mazkur maqolada ta’lim jarayonida o‘yinli ta’lim muhitidan foydalanishning nazariy asoslari, pedagogik va psixologik xususiyatlari hamda uning bo‘lajak o‘qituvchilarning kreativ qobiliyatlarini rivojlantirishdagi o‘rni atroflicha tahlil qilingan. O‘yinli ta’lim muhiti ta’limiy faoliyatda ta`lim oluvchini bevosita ishtirokchi, faol subyekt sifatida shakllantirish, uning bilish jarayonlarini rag‘batlantirish, mustaqil fikrlashga undash va ijodiy salohiyatini yuzaga chiqarish imkonini berishi bilan alohida ahamiyatga ega ekanligi asoslab berilgan.
в статье представлен всесторонний анализ теоретических основ, педагогических и психологических особенностей использования игровой образовательной среды в учебном процессе, а также её роли в развитии творческих способностей будущих педагогов. Обосновано, что игровая образовательная среда имеет особое значение: она формирует обучающегося как непосредственного участника и активного субъекта учебной деятельности, стимулирует его познавательную активность, побуждает к самостоятельному мышлению и создаёт возможности для раскрытия творческого потенциала.