mazkur maqolada oliy ta’lim muassasalarida individual ta’lim texnologiyalarini takomillashtirish masalalari tahlil qilingan. Ta’lim jarayonini shaxsga yo‘naltirilgan, innovatsion yondashuv asosida tashkil etish, o‘qituvchining o‘rgatuvchi emas, balki yo‘naltiruvchi rolini kuchaytirish zarurligi asoslab berilgan. Shuningdek, “Individual study” mobil ilovasi misolida interfaol, differensial va axborot texnologiyalarini integratsiyalashgan o‘quv modeli taklif etilgan. Tadqiqot natijalarida talabalarning mustaqil o‘quv faoliyatini faollashtirish, ijodiy va intellektual salohiyatini rivojlantirish imkoniyatlari aniqlangan.
в статье рассматриваются вопросы совершенствования индивидуальных образовательных технологий в педагогических высших учебных заведениях. Обоснована необходимость организации учебного процесса на основе личностно-ориентированного и инновационного подходов, при которых преподаватель выполняет не столько обучающую, сколько направляющую и координирующую функцию. На примере мобильного приложения “Individual Study” предложена интегрированная модель обучения, объединяющая интерактивные, дифференцированные и информационные технологии. Результаты исследования показали возможности активизации самостоятельной учебной деятельности студентов, развития их творческого и интеллектуального потенциала.