raqamli transformatsiya va “Raqamli O‘zbekiston – 2030” talablari shaxsga yo‘naltirilgan, moslashuvchan ta’limni dolzarb qiladi. SI o‘quvchi faoliyatini real vaqtda tahlil qilib, kontent murakkabligini va tempini moslashtirishga imkon beradi. Mavjud ishlanmalarda algoritmik asoslar rivojlangan bo‘lsa-da, adaptiv metodikaning yaxlit pedagogik modeli yetarlicha aniqlanmagan. Ushbu ish ushbu bo‘shliqni to‘ldiradi.
цифровая трансформация и приоритеты «Цифрового Узбекистана – 2030» требуют личностно-ориентированного, гибкого обучения. ИИ анализирует деятельность обучающихся в реальном времени и настраивает сложность и темп. При развитых алгоритмах отсутствует целостная педагогическая модель адаптивной методики; работа восполняет этот пробел.