ushbu maqolada Germaniya, Yaponiya va Singapur davlatlari maktabgacha ta’lim sohasining ta’lim mazmuni tahlil qilingan. Maktabgacha ta’lim tizimida davlat-xususiy hamkorlik, pedagogik yondashuvlar, o‘yin faoliyati, texnologiyalar integratsiyasi va kabi omillar samaradorlikni belgilovchi asosiy mezonlar sifatida ko‘rsatib o‘tilgan. Ushbu tahlil O‘zbekiston maktabgacha ta’lim tizimini takomillashtirishda xorijiy ilg‘or tajribalarni qo‘llash imkoniyatlarini ochib beradi.
в статье анализируется содержание образования в дошкольном образовании в Германии, Японии и Сингапуре. В системе дошкольного образования в качестве основных критериев определения эффективности указаны такие факторы, как государственно-частное сотрудничество, педагогические подходы, игровая деятельность, интеграция технологий и др. Данный анализ раскрывает возможности использования передового зарубежного опыта для совершенствования системы дошкольного образования в Узбекистане.