Maqolada raqamli iqtisodiyot davrida innovatsion menejment mutaxassislarini tayyorlash jarayonining hozirgi holati, mavjud muammolari va ularning yechim yo‘llari ilmiy tahlil qilinadi. Tadqiqotda xorijiy mamlakatlar — AQSh, Germaniya va Janubiy Koreya ta’lim tizimlari tajribasi asosida O‘zbekiston oliy ta’limidagi o‘quv dasturlarining raqamli transformatsiyaga moslashish darajasi baholangan. Natijalar innovatsion menejment yo‘nalishida raqamli kompetensiyalarni rivojlantirish, amaliyotga yo‘naltirilgan ta’limni kengaytirish va ta’lim–ishlab chiqarish integratsiyasini kuchaytirish zarurligini ko‘rsatadi.
В статье исследуются проблемы и пути совершенствования подготовки специалистов по инновационному менеджменту в условиях цифровой экономики. На основе анализа опыта США, Германии и Южной Кореи оценивается степень адаптации образовательных программ вузов Узбекистана к цифровой трансформации. Результаты показывают необходимость развития цифровых компетенций, внедрения практико- ориентированного обучения и укрепления связей между образованием и производством.